2008年12月31日 星期三

韓非入秦被害

新年將至,友人傳來網上求籤,好奇一試,竟然求得「韓非入秦被害」一籤。所謂韓非入秦被害,就是當初韓非經李斯所薦而入秦,甚得秦王嬴政賞識,後欲因為李斯所忌而被害。

籤文曰:「進身不得退步而行命運乖蹇切勿交爭此籤野鶴投籠之象凡事守舊留心」

吓﹖我又唔係王維基。

3 則留言:

匿名 提到...

如果你是王先生般有錢.
請我們幫你手.
你做老板.
咁就無問題啦.

匿名 提到...

●唔準架……尤其是網上測試。「風水命理並非精密科學」嘛。我記得有一年,生肖星座求籤塔羅網上占卜各樣都話我會嗰年升職啦,結果都係食無D咁嘅事。
●不過話說兩頭,唸多少少玩吓都無妨嘅……話說「秦」即古代外族人叫的「支那」,就是China的意思……籤文好明顯……話你唔好番大陸(包括香港喎)……咁可能要去外國發展啦。唔駛怕,我抵唸D幫你看曬間屋啦!

提到...

謝謝兩位的留言,其實沒有特別在意此籤,只是難得籤文有趣,就留此為記。

又,難得N有如此心思加以推敲,又夠「抵諗」。

座右銘

火雞最好味的時候,就係未食和食第一啖之間 - 麥兜

It is not from the benevolence of the butcher, the brewer or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. - Adam Smith

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it - Voltaire